Szanowni Państwo,
informujemy, że od 1 października 2023 r. wszystkie sprawy z zakresu obsługi gospodarki mieszkaniowej, w tym:
- czynszów,
- potwierdzeń danych do wniosku o dodatki mieszkaniowe,
- awarii,
- windykacji
będzie można załatwić w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy w Pieńsku ul. Bolesławiecka 29 w Wydziale Funduszy Inwestycji i Spraw Mieszkaniowych.
Prosimy nie dokonywać wpłat na konto obsługiwane przez Firmę Zakład Usługowy „Partner” Zarządzanie Nieruchomościami.
Rachunek do wpłat za czynsz zostanie Państwu przekazany pisemnie.
Każdy będzie miał swój numer konta, na który będzie mógł wpłacić czynsz i należne opłaty.
Wszelkie pilne awarie prosimy zgłaszać na numer telefonu 537926912
Pogoda
Kalendarz wydarzeń
marzec 2025
Wydarzenia:
Szanowni Państwo, zbliża się pierwszy z czterech terminów zbiórki odpadów tekstylnych!!! ZUK odbierze je od Państwa bezpłatnie w dniach od 3 do 6 marca (zgodnie z załączoną tabelką). Dlaczego? Bo od 1 stycznia 2025 r. nałożony został ustawowy obowiązek segregacji odpadów tekstylnych i odzieży. Wynika on wprost z art. 14 ustawy z dnia 19 lipca […]
ZAWIADOMIENIE Na podstawie art.20 ust.3 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (tj. Dz. U. z 2024 roku, poz. 609) uprzejmie zawiadamiam, że w dniu 23 kwietnia 2025 roku o godz. 14:00 w Domu Kultury w Pieńsku odbędzie się XIII Sesja Rady Miejskiej w Pieńsku Zapraszamy do udziału w formie transmisji on-line, […]
kwiecień 2025
Wydarzenia:
Szanowni Mieszkańcy Gminy Pieńsk Burmistrz Miasta i Gminy Pieńsk Janusz Pawul oraz Stowarzyszenie Rowerowe QUATRO-PIEŃSK Serdecznie zapraszają do udziału we wspólnej akcji sprzątania terenu wokół Pomników Żołnierzy II Armii Wojska Polskiego w Toporowie.
Burmistrz Miasta i Gminy Pieńsk Zaprasza wszystkich mieszkańców do WIOSENNEGO SPRZĄTANIA GMINY PIEŃSK już w ten piątek i sobotę Informujemy, że na potrzeby porządkowania naszej gminy, w dniach od 11 do 12 kwietnia przy ogrodzeniu PSZOK-u zostanie ustawiony duży kontener na odpady zmieszane Ponadto w sobotę PSZOK będzie czynny do godz. 18.00 Burmistrz Miasta i […]